reklama

Martin dnes nepríde...

Martin dnes pre mňa určite nepríde na bielom koni. Je mi smutno, že zem tu okolo mňa nebude čisto biela. Je mi smutno, že nemám ani len malú šancu tešiť sa z bielych vločiek, ktoré padajú v súlade s gravitáciou. Som ďaleko od domova, kde príslovie hlása, že Martin príde na bielom koni. Vďaka internetu viem, že ani na väčšine územia nesneží, ale asi by som to radšej nevedel.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Od útleho detstva mám rád sneh a vždy sa teším, keď je ho dostatok(nie přespříliš). Obrovskú radosť mi spôsoboval prvý, panneský sneh. Zväčša mal len veľmi krátku životnosť, ale príjemne hrial na duši. Bol to pre mňa vždy paradox, že studený sneh môže hriať. Na druhej strane život je plný paradoxov... 

Dnes som tisíce kilometrov od rodnej hrudy a ten pocit očakávania mi chýba. Veľmi rád by som dnes ten náznak snehu uvidel. Vyšiel by som von z bytu a nechal vločky topiť sa na mojom tele. Keby bolo snehu tak akurát, postavil by som snehuliaka a všetci moji tunajší susedia by oči vyvaľovali, že čo to ten blázon robí. Nakoniec by sa strhla obrovská guľovačka. Zajtra by sme sa všetci prebudili a po shehu ani stopy. Stopy by však ostali v nás...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Je množstvo vecí, ktoré vám chýbajú, keď žijete mimo Slovenska. Dnes pri pohľade do kalendára mi jednoznačne chýba sneh. Už sa neviem dočkať mojej cesty "na Vianoce za mamou" - slovami Janka Kurica. Dúfam, že nám Perinbaba zatrasie perinou a ja prídem na snehobiele Slovensko. Jednoznačne musím povedať, že Vianoce bez snehu sú len také polovičné Vianoce.

Keď žijete mimo Slovenska chýba vám veľa vecí. Nikdy by ma nenapadlo, že mi bude na Martina smutno, pretože viem, že nepríde na bielom koni. Ak náhodou k vám prišiel, tak ho pozdravte a že mu želám šťastnú cestu. 

Tomáš Doubrava

Tomáš Doubrava

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Rád rozdáva kvalitné emócie... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu